kim hyung jun mnet wide 11.11.22


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلام شلام..

بروبچ پست ثابتو عوض کردم دوباره بخونیدش..البته همونانا ولی یکم با جزئیات..

واااای فردا امتحان دارم زود باید برم..خب بریم عکساشو ببینیم..

نفسسسسسسسسسس شده..فدااااااااااااااش شممممممممممم...

عکسای ام نتش ماله امروزه..


 

 


 

 


خب خب تموم شد..وای من برم ..برام دعا کنین خوب بشم..

بای بای




نظرات شما عزیزان:

تریپل اس
ساعت21:29---12 مرداد 1394
دابل اس توچه تاریخی تشکیل شد؟؟

کیم الهه عاشق اوپاهیون
ساعت16:45---30 تير 1394
میگماااااااا من عاشق دابل اسم میشه دعاکنین برگردن راستی میگمااااااااایه سئوال اساسی دارم دابل اس دقیقا توچه تاریخی درست شد ممنون میشم

فاطمه
ساعت17:20---5 آذر 1390
نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:نچ.. رفتم

فاطمه
ساعت17:07---5 آذر 1390
اي جااااااااااااااااااااااااااانم ............كيو هم اومده بود؟؟؟؟؟؟؟ وااااااااااااااااااي يه لحظه كيو رو تو لباس بسيجي ها تصور كردممممممم.................چه نااااااااااز ميشه نه؟؟؟.....نتونستم داداشمو ببينم كه.....آهان وايسا داشتن صف مي بستن ....يه آقاهه بالا بود ميگفت به چپ چپ به راست راست عقب گرد.....همون لحظه داداشم رو ديدممممممم ...........فداااااااااااااااااااااا� �اش.پاسخ:اره دیگه... جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

فاطمه
ساعت14:33---5 آذر 1390
هفته بسيج!!!!!!!!!....من مثل هميشه دستم يه چيز بود.....پرچم دار شده بودم......خيلي مسخره بود ....چه بسيجي هايي كه من ديدممممممم!!!.....فك كنم ديگه بايد برممممممم
پاسخ:نامرد...بروووووووووووو.. حالم ازت بهم میخورهههههههههههههه کیو گفته که فاطی رو دیدم اونم اومده بود...


فاطمه
ساعت14:17---5 آذر 1390
راستي خسته نباشي...امروز حيف شد كه شما نيومدين.........رفته بوديم مصلا البت يكم اونطرفتر....سپيده گفت خيلي دنبالتون گشته....آخرش فهميديم شما كلا نيومده بودين
پاسخ:وا کجاااااااااااااا؟؟؟؟چیش اینا اینقدر نامردن که..نمیذارن پامونو از مدرسه اونورتر بذاریم...


فاطمه
ساعت14:11---5 آذر 1390
نه بابا ناراحت نشدم كه.....پاسخ:بمون بحرفیم

فاطمه
ساعت14:03---5 آذر 1390
دستت درد نكنه كار خوبي كردي پاسخ:اِِِ...بابا شوخی کردمممممممممممممممم..نوشتم برات..ناراحت نشو..بخون حالشو ببر...بچه سوسول

فاطمه
ساعت20:19---4 آذر 1390
يه سوال ديگه....همون تيكه اي كه بهت گفتم رو نوشتي؟؟؟؟ بعد فردا ميدي به سارا؟؟؟؟ ببين بهش بگو يكشنبه بياره .....من دارم ديوونه ميشم....تهديدش كنپاسخ:امر دیگه؟؟؟در خدمت باشیم!!!!! بابا نوشتم تموم شد..ولی شرمنده 5صفحه بیشتر نشد.. لازم نیس بیخود دیوونه شی چون موضوع رو تغیر دادم..رفتم رو خودم و هیونگ[نیشخند]

فاطمه
ساعت16:44---3 آذر 1390
خوندي دفترو؟؟؟؟ ......داري ادامه رو مينويسي؟؟؟؟....راستي چطوري بود؟؟؟؟....نوشته خودمو ميگم.
پاسخ:آره خوندم... نوشتم 5 صفحه نوشتم..خوب بود فقط خیلی بد خط نوشته بودی..و خیلی هم کم..


donya
ساعت22:58---2 آذر 1390
خیلی زیادی لاغر شده ها دقت کردین؟

انگار اصلا به فکر خودش نیست

اصلا صورتش تابلو خیلی اب رفته

پاسخ:آره بابا خیلی خیلی لاغر شده.. خب لاغریم حدی داره دیگه..نه؟؟؟ الهییییییییییییییییییییییی...هیــــــــــــــــی


donya
ساعت22:56---2 آذر 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا ااای

الهییییییییییییییییییییییییی یی بمیرم براش که انقد ضعیف و لاغر شده پاسخ:دنیا جان سلام.. واای نگوووووووووووووووووووو....بچم آب رفتهههههههههه


nazanin fateme
ساعت17:40---2 آذر 1390
qooooooooooorbooooooooooooonesh cheqad booooooooooooos shodeپاسخ:بچه این چه مدله ابراز علاقست؟؟؟چیییییییییش....ولی خدایی نفس شده در حد لالیگااااااااااااااا

فاطمه
ساعت15:57---2 آذر 1390
سلام خوفي؟؟؟؟ .........من اصلا خوب نيستم....خب بگذريممممم....من يه سوال داشتمم......تو دفتر خودمم مث شما سه تا درست كنم؟؟؟پاسخ:تو خوبی؟من چه میدونم..قسمت خودت مربوط به خودته دیگه

آيلا
ساعت8:55---2 آذر 1390
شلام هووييييي

واااااااااااي خيلي چسبيد مثه هميشه ماماني شدهههههههه

ميسيييييييييييييپاسخ:سلام عزیز دلم.. خواهش میکنم..واااای نفسه دیگهههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:kim hyung jun mnet wide 11,11,22,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com